< Till bloggens startsida

Fortfarande feber

Godmorgon på er.
Har varit vaken ett tag nu och tittar på massa filmer. Mysigt med mig själv. Älskling är på jobbet och ska jobba från 7-21 idag, stackars pojk!
Tycker så synd om honom, han måste jobba över 5 timmar. Annars jobbar han från 7-16.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Ska försöka få i mig något att äta. Är det bara jag som inte har någon matlust öht när man är sjuk?
Jag tycker det är så fruktansvärt äckligt att äta när jag är sjuk. Vill bara sova bort dagarna så man blir frisk, men det går ju inte det heller. Måste ju äta och dricka liksom, men orkar inte ens vara vaken.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0