< Till bloggens startsida

Lugnt och skönt

Andreas har lagt sig, för en stund sen. Simon ligger i soffan och jag sitter här framför tv och datorn. Så lugnt och skönt att spendera lite ensamtid. Blir tröttare / uttråkad mycket fortare. 
Det är Scrubs på tv och det är faktiskt rätt kul. Dock har jag sett detta avsnittet typ 100 gånger för Scrubs är en av Andreas favorit serie så vi har kollat alla säsonger om & om igen, vilket är lite tjatigt hah!
Men vad ska man annars göra liksom, varför titta på något tråkigt och som man inte skrattar av liksom?
 
Andreas jobbar imorgon och jag har ingenting planerat. Funderar på att gå en runda ked musik i öronen, borde sätta igång min kondition nu innan skolan börjar. Måste även få tag i en cykel så man kan cykla till skolan istället för att gå, tycker det är så mycket roligare. Hatar att gå, det är så fruktansvärt tråkigt!
 
Skrev även in mig på en körskola här i Oskarshamn idag, en av dom bättre och folk har tipsat mig om denna så jag tog den. Vill bara få körkortet överstökat nu! 
Dom är jättetrevliga där i alla fall så det ska nog bli bra. 
Så det blir även att plugga teori imorgon, har typ glömt bort allt känns det som. Egentligen så kan man mer än vad man tror, bara man tror på sig själv och säker på det. Glöm inte det! 
 
Vi är alla unika på vårat sätt

Kommentarer
Helena

Jätte bra gumman du tar tag i körkortet igen för du är super duktig:)

Saknar dej massor och längtar tills Alwin fyller då vi får se er båda igen:)
Love you and take care//MUM

2012-08-19 @ 23:18:01
URL: http://hea71.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0