< Till bloggens startsida

Ingen skola idag heller

Jag hatar verkligen när ingenting går som planerat. Meningen var att jag skulle börjat komvux igår men eftersom jag inte är folkbokförd här i Oskarshamn så får jag inte börja förens jag kan komma med ett intyg till rektorn att jag är det.
Nu kommer jag ju missa hur mycket som helst. Det är nog ingen fara egentligen. När jag väl bestämmer mig för att lära läxor så gör jag dom, men det är väldigt sällan. Sorry mum!

Nu ska jag ge mig fan på att fixa detta, få bra betyg och söka massor med bra jobb.
Dock har jag inte kommit på vad jag vill jobba med. Något spännande där det alltid händer nya saker i alla fall. Inte något boring jobb där samma sak varje dag. Gud så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0