< Till bloggens startsida

Dålig uppdatering

Första inlägget idag va? Ja, rätt dåligt av mig faktiskt! 
Idag sov jag väldigt länge för jag hade så ont i magen, mensverk och magen ville inte alls vara med mig. Har spelat lite idag, duschat så jag är fräsch och pussats massor med min älskling. 
Satt ute på balkongen innan men såg fan ingenting för det blänkte i skärmen, solen lös rakt i ögonen på mig så gick in i mörket igen ( vardagsrummet där alla persinner är neddragna så det inte blir så varmt ) Det ser ut som vi bor i ett tattarhem men det gör vi absolut inte. Lägenheten är jättefin!
Tänkte visa bilder på den imorgon för just nu ligger det saker överallt sen vi städade igår. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0