< Till bloggens startsida

Dags att kanske ta tag i körkortet igen

Nu tycker jag att det är dags att ta tag i mitt körkort igen. Få undan så mycket som möjligt innan skolan börjar. 
Dock är det väldigt svårt att välja körskola här för alla säger något negativt om alla körskolan så vilken är bäst?
Jag har fått klara tecken om en här som heter Högsby trafikskola tror jag den heter. Jag och Andreas ska fixa lite saker idag så kanske kan svänga inom där och höra med dom. Dags att ringa chefen! ;)
WOHO, chefen sa att vi skulle skriva in mig haha. Nu låter det som han bestämmer allt vi ska göra men så är det absolut inte. Det är så kul att retas med honom för han hatar att bestämma och jag gör det också. Så vi brukar driva med varandra att den ena bara stämmer över den andra hela tiden. 
 
Men idag ska vi skriva in mig och dessa två veckorna som är kvar innan jag börjar skolan så blir det att råplugga.
Vill man något så kämpar man till det, blod svett och tårar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0